پیشبرد طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد علوی با سنجش تسهیلگران در استان فارس 

جلسه ارزیابی و جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان فارس با حضور مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی برگزار شد تا با سنجش این تسهیلگران، پیشبرد طرح‌های اشتغالزایی سرعت گیرد.
کد خبر: ۶۶۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 28April 2024
پیشبرد طرح‌های اشتغالزایی بنیاد علوی با سنجش تسهیلگران در استان فارس به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، جلسه ارزیابی و جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان فارس با حضور «مسعود پناهی» مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی برگزار شد.
 
پناهی در حاشیه این جلسه به طرح‌های اشتغال زایی بنیاد علوی اشاره کرد و اظهار داشت: در برنامه توانمند سازی بنیاد علوی راهبرد ما همراهی و اقدامات اجرایی توسط مردم است که با فراخوان در فضای مجازی و درگاه‌های اطلاع رسانی، بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ متقاضی در کل کشور ثبت نام کردند که سهم استان فارس ۲۰۰ متقاضی بود.
 
 وی با بیان اینکه تسهیلگران اشتغال در مرحله مصاحبه قرار دارند، گفت: در این فرآیند با چارچوب‌های مرتبط با تسهیلگری حوزه اشتغال، سنجش اهلیت و توانمندی متقاضیان انجام می‌شود تا بدنه اجرایی طرح‌های اشتغال در مناطق هدف و روستا‌های استان فارس توسط خود مردم انتخاب شوند.
 
مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی تصریح کرد: پس از انتخاب کسانی که پتانسیل بالقوه دارند، آموزش به صورت متمرکز از طریق فضای مجازی و حضور در کارگاه‌های آموزشی صورت می‌گیرد و در پایان برنامه بنیاد علوی برای حوزه اشتغال، آموزش، سلامت و عمران در استان فارس و سایر مناطق کشور، توسط مجریان و شبکه تسهیلگری اجرایی می‌شود.
 
پناهی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۰۳ راه اندازی کسب و کار‌های اشتغال زا و جذب اعتبار مشخص شده انجام شود.
 
این مقام مسئول همچنین با اشاره به بازدید خود از طرح‌های اشتغال زایی استان فارس، خاطرنشان کرد: استان فارس نوید بخش عزم همکاران در شروع فعالیت و جهش جدی در هم افزایی بین مردم و بنیاد علوی است.
 
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: نگاه دانش محور مردم به طرح‌های اشتغال و حمایت بنیاد علوی در استان فارس محسوس است و امید داریم که با همکاری مردم شریف استان فارس و متخصصان عرصه اشتغال، اهداف را محقق کنیم.
 
در پایان سفر مدیرعامل موسسه توانمند سازی اقتصادی علوی، «محمد امیر لطفی پور» و «سعید خدایاری» به عنوان مدیران جدید بنیاد علوی استان فارس منصوب شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار